چرا تولید محتوا مهم است و آموزش تولید محتوای ارزشمند. مای استخدام وبسایتی برای استخدام فریلنسرهای حرفه ای به صورت آنلاین

چرا تولید محتوا مهم است و آموزش تولید محتوای ارزشمند

 

چرا تولید محتوا مهم است؟

حرف اول و آخر رو در سایت هارو محتوا میزنه . به همین دلیل تولید محتوا خیلی مهمه . محتوای ارزشمند نشانگر ارزشمند بودن سایت یا … هست .

محتوا فقط تو سایت نیست ، بلکه در خیلی جاها به کارمیاد.

اما تولید محتوا چرا مهمه؟

محتوا بیش تر برای جذب راضیت مشتری و خواننده تولید می شود .

سئو و حضور در نتایج جستجوی گوگل بهترین ویترین برای نمایش محتوا به مخاطب است.

الگورتیم های گوگل در تولید محتوا :

از همان زمانی‌که سئو مفهومی همه‌گیر و ارزشمند شد .

تولید محتوا در فضای وب مهمترین ابزار بازاریابی بوده است . متاسفانه در سال‌های گ

ذشته تکنیک‌های بسیاری در حوزه تولید محتوا به کار گرفته شده که تمرکز آنها فقط بر روی ربات‌های گوگل و کسب نتیجه در سئو بوده است .
ربات های گوگل با استفاده از استانداردی محتوای سایت رو بررسی میکند و به آن امتیاز منفی یا مثبت می دهند .
الگورتیم های گوگل به راحتی قابل شناسایی نیست و این کار برای ایجاد عدالت بین رتبه سایت هاست .

چگونه محتوایی تولید کنیم که برای رتبه قابل قبولی در گوگل کسب نماییم ؟

برای اینکار میتونید از روش زیر استفاده کنید :
به دلیل این که شما نمیتوانید الگورتیم های ربات های گوگل رو شناسایی کنید ، پس بهتر است روش های خلاقانه ای رو به کار بگیرید.
شما میتوانید از سایت هایی که رتبه خوبی دارند الگو برداری کنید و محتوای آن ها را مطالعه کرده و روش های آنان را یاد بگیرید.

رعایت استاندارد های نگارشی و خوانایی محتوا :

رعایت استاندارد های نگارشی هم برای کاربر هم برای گوگل ارزشمند است .

از افعال مجهول و عبارات ارتباطی استفاده نکنید :
  • با عباراتی مانند همانطور که گفته شد ، با این وجود ، حافظه تصویری کاربر رو اشغال نکنید .
جملات شما بیش از 20 کلمه نباشد  :
  • با استفاده از نقطه گذاری درک محتوا را برای کاربر ساده کرده و فرصتی برای عمیق شدن ایجاد کنید .
هر پاراگراف نهایتا 3 یا 4 خط باشد :
  • با استفاده از فضای منفی و ایستگاه محتوای ، به کاربر اجازه می د
    هید به جزیره محتوایی بعدی سفر کند.
رعایت استاندارد های بصری در نمایش محتوا :
  • سایز و رنگ فونت ، خطوط فاصله ، فضای خالی بین جزایر محتوایی و …
ادبیات خود را حفظ کنید :
  • هرچقدر هم از استاندارد ها فاصله داشته باشید این ادبیات مختص شما و متناسب با مخاطب شماست .

دسته بندی و برچسب گذاری اصولی

شاخِ غولِ محتوا، انتخاب دسته‌بندی و برچسب مناسب برای هر مقاله است! در مورد اهمیت صفحات آرشیو و تاثیر آن‌ها بر موفقیت یک پروژه سئو در کارگاه تدوین استراتژی سئو به تفصیل صحبت می‌کنیم. در این کارگاه با مفاهیم مهمی شامل Zombie Pages، Duplicate Content و Cannibalization آشنا می‌شویم که نقشی تعیین کننده هنگام انتخاب دسته و برچسب برای یک مقاله دارند.

پس از انتشار محتوا چه کار کنیم؟

  1. معرفی صفحات جدید به گوگل
  2. پاسخ به دیدگاه کاربران (کامنت مارکتینگ)
  3. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  4. بررسی زمان حضور و رفتار کاربران در صفحه
  5. بررسی نرخ کلیک کاربران براساس رتبه
  6. تکنیک به روزرسانی محتوا

برای سئوی آسان محتوا ، شما میتوانید از افزونه yoast seo استفاده کنید .